HTML

A Hitvány Papírkutya kalandjai a Vízzel

"Az őrület és a határán."

Napi okosság:

Címkék

alvás (3) barátok (32) betegség (5) bkv (9) blog (2) budapest (18) buli (14) család (7) desszert (3) egészségügy (1) egyiptomi (2) éjszaka (12) emberek (18) evészet (11) film (1) fogyás (1) fraktál (1) halottaknapja (1) hétvége (6) humor (11) internet (16) ismerősök (1) karácsony (5) kopt (2) kritika (11) munka (5) nyár (5) nyomorom (10) öröm (7) otthon (13) pályázat (2) suli (14) utazás (5) vevészet (2) vizsgaidőszak (3) zh (5) Címkefelhő

2009.05.15. 16:44 Pippi

Mirá bái lábain volnék én csengettyű szívesen

Elkezdődött a vérengzés, ritkulnakk majdan bejegyzéseim. A végén úgyis beszámolok keserű bukásomról, avagy meg nem érdemelt felemelkedésemről. Amen.

Búcsúzóul egy link... hát most őszintén, ki az a majom, aki ilyeneket kiötöl???? Swedish furniture name generator.... Erre szokás azt írni msn-en, hogy LOL. Sírva röhögtem... Há' naná, hogy franciaágy voltam... Pfff.... Meg 2069-es halálozás... 69. Franciaágy. Há' mi vagyok én, egy modernkori Vénusz? Mondjuk vagyok olyan domború, mint a willendorfi verzió.

Pippi

Szólj hozzá!

Címkék: internet humor suli nyomorom


A bejegyzés trackback címe:

https://pippi.blog.hu/api/trackback/id/tr381123545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása