HTML

A Hitvány Papírkutya kalandjai a Vízzel

"Az őrület és a határán."

Napi okosság:

Címkék

alvás (3) barátok (32) betegség (5) bkv (9) blog (2) budapest (18) buli (14) család (7) desszert (3) egészségügy (1) egyiptomi (2) éjszaka (12) emberek (18) evészet (11) film (1) fogyás (1) fraktál (1) halottaknapja (1) hétvége (6) humor (11) internet (16) ismerősök (1) karácsony (5) kopt (2) kritika (11) munka (5) nyár (5) nyomorom (10) öröm (7) otthon (13) pályázat (2) suli (14) utazás (5) vevészet (2) vizsgaidőszak (3) zh (5) Címkefelhő

2009.11.12. 14:57 Pippi

Példaképek

Tegnap este, illetve ma hajnalban... nagyon jót beszélgettünk Kirával -én legalábbis élveztem. Kicsit negatívan áll önmagához -úgy nézem, de én meg pozitívan állok Hozzá, remélve, hogy kicsit átvesz belőle. Szeretem, ha a környezetem boldog, de ki nem?

Na és a mai okosságadag:

Tank Girl -szerintem már említettem, most feltett szándékom megnézni a filmet. Ajánlom figyelmetekbe. Pláne Olinnak -hogy így is lehet! Wahh csúccs. Na, megyek, teázok, aztán elindulok ógörögre... (hányingerkerülgetfujj).

Pippi

Szólj hozzá!

Címkék: internet emberek


A bejegyzés trackback címe:

https://pippi.blog.hu/api/trackback/id/tr261520307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása