HTML

A Hitvány Papírkutya kalandjai a Vízzel

"Az őrület és a határán."

Napi okosság:

Címkék

alvás (3) barátok (32) betegség (5) bkv (9) blog (2) budapest (18) buli (14) család (7) desszert (3) egészségügy (1) egyiptomi (2) éjszaka (12) emberek (18) evészet (11) film (1) fogyás (1) fraktál (1) halottaknapja (1) hétvége (6) humor (11) internet (16) ismerősök (1) karácsony (5) kopt (2) kritika (11) munka (5) nyár (5) nyomorom (10) öröm (7) otthon (13) pályázat (2) suli (14) utazás (5) vevészet (2) vizsgaidőszak (3) zh (5) Címkefelhő

2009.09.13. 11:17 Pippi

Flukszuskondenzátor, mely minden ikszet mellőz

Nos, megint kávé illatú lesz az irományom. Kicsit még szorongat az álmosság, pedig magamtól ébredtem fel 8 körül. Azóta mostam két turnust, de meg kellett állapítanom, hogy valami rejtélyes okból kifolyólag a szerkók nem szaglanak. (Emitt rímekkel sziporkázok, így kevésbé érződik a hisztérikus magatartás, amit a "nem-illatos" ruhák váltottak ki belőlem...). Legközelebb kétszer ilyen hosszú programot nyomatok le, vagy új öblítő után nézek. De mivel ez senkit nem érdekel, elmesélem a tegnap este történteket -hátha az nagyobb olvasóközönséget spannol fel. Olinkámmal gondoltunk egy igen merészet és elmentünk a Nyugati aluljárójába, ahol vagy egy órát eltöltöttünk ruhákat, meg cipőket, meg csecsebecséket nézegetve, közben Ő úgy érezte magát, mint Alíz csodaországban, én meg mint a nyúl, aki előző nap már járt ott, tehát az újdonság varázsa kevésbé vágott pofán. Ellenben most én voltam a mázlistább: két könyvvel lettem gazdagabb, amiket majd egyszer el is szeretnék olvasni, egyelőre azonban a birtoklásuk is örömet okoz. Az meg, hogy mindez 400 forintba került, az már a MasterCard értékrendje szerint is megfizethetetlen érzés. Ezután felkerekedtünk és megtámadtuk a Rizsát. Még annakidején Jessy mutatta nekem, azóta vissza-vissza térek, ajánlom mindenkinek, hangulatos hely, legvonzóbb tulajdonságának pedig azt tartom, hogy nincs tömeg. Kényelmesek a fotelok és az utca túloldaláról mindig zene szól (akárhányszor odatévedtem, mindig gyakorolt valaki valamilyen hangszeren, valahol...), ettől kicsit Amelie-fílinget kapott a dolog. Két pohár bor mellett elkacarásztunk, Olin anekdotázgatott, majd nagy bölcsen kielemezgettük még a pókot is a sarokból. Eztán még egy nagy adag séta következett, majd fél tíz körül hazaindultam. Kicsit még guberáltam a neten (hogy mik vannak...?! Megátalkodottak ), aztán bedobtam az álommanót a mélyvízbe.
Lassan elkezdek készülődni, mert azért tanulnom sem ártana -a tegnapi adagot nem találom elégségesnek, különben is fúrja az oldalam a kíváncsiság...

Ma meg zeneajánlanék is: Oomph! - Sandmann és Augen auf (ahh ezt de szeretem)

Pippi

1 komment

Címkék: budapest barátok buli éjszaka


A bejegyzés trackback címe:

https://pippi.blog.hu/api/trackback/id/tr291378659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsebnyusz 2009.09.13. 20:34:09

Ne szólj bele, LÉGY SZÍVES. XDD
süti beállítások módosítása