HTML

A Hitvány Papírkutya kalandjai a Vízzel

"Az őrület és a határán."

Napi okosság:

Címkék

alvás (3) barátok (32) betegség (5) bkv (9) blog (2) budapest (18) buli (14) család (7) desszert (3) egészségügy (1) egyiptomi (2) éjszaka (12) emberek (18) evészet (11) film (1) fogyás (1) fraktál (1) halottaknapja (1) hétvége (6) humor (11) internet (16) ismerősök (1) karácsony (5) kopt (2) kritika (11) munka (5) nyár (5) nyomorom (10) öröm (7) otthon (13) pályázat (2) suli (14) utazás (5) vevészet (2) vizsgaidőszak (3) zh (5) Címkefelhő

2009.12.01. 12:43 Pippi

A Nyelvnekrofil kivégzése

Hamarosan vizsgaidőszak, úgyhogy illendő végrendelkeznem. Minden anyagi vonatkozásomat Szüleimre hagyom, kivéve azt az 5 Ft-os érmét, ami a mosógépet működteti (immáron majd' egy éve ott fekszik a tetején) -azt Ednek adnám vissza. A hullámat a Páromra hagyom, mert Neki elég nagy a kertje, hogy elásson -életem kozmikus célja, hogy komposztként beépüljek a talajba egy felsőbb cél érdekében...

Komolyra fordítva a szót: az idei egy meglehetősen sok vérrel áztatott vizsgaidőszak lesz -főleg januárban. A decemberi kínvallatások csak bemelegítésnek számítanak... A szorgalmi időszak utolsó hetében igyekszem újra magamhoz édesgetni az embereket, hogy azért a temetésemen ott legyen valaki... Khm... na, nem önsajnáltatok, úgyis az én hibám, ha valamit elszúrok. Szóval a napokban tényleg sokat kontaktoztam, még BlackHanddel is találkoztam. Olin pedig elköltözött. Bizony mondom, az új helyének mind a nyolc négyzetmétere tip-top. Irdatlanul kicsi az a szoba, de végülis Olin sem nagy. Nagyon örültem, hogy ott lehettem és segíthettem -már amennyit tudtam. Szívből remélem, hogy olyan jól fogja érezni magát, mint én itt -ennél jobbat nem kívánhatok Neki. Egyébként most hihetetlenül jó hangulatban vagyok és fogalmam sincs, mi okozza. A bejegyzés elején olvasható para-megnyilvánulás a kötelező szeánsz része. Azt mégsem írhatom, hogy "cöhh, vizsgaidőszak, mi az...?!" -tisztesség is van a világon: attól félni, rettegni kell. Felvettem az indexemet, ezzel tárgyiasultak rettegéseim -akárhányszor az asztal jobb széle felé vetem lelkes tekintetem, kis felhő kúszik a fejem fölé és villámok pörkölik a füleim. Arról nem is beszélve, hogy a "Leckekönyv" névre hallgató feketeborítású halálos ítélet olyan kompromittáló képet tartalmaz, hogy ihaj. Máig nem értem, hogy nézhettem ilyen kancsalul a kamerába és miként lett olyan a hajzatom, mint egy dizájnos spániel fülei... A további oldalakon felhergelt tanárok kézjegyei örökítik meg az általam Bennük hagyott mély nyomokat. Van egy oldal, amire büszke is lehetnék, mert 4 db 5-ös érdemjegy ékesíti. Csak a vele átellenben lévő oldalon olvasható "tantárgy megnevezése" rovat lomboz le mindig. Miért, ó, miért éppen esszéírásból meg könyvtárhasználatból kaptam 5-öst, miért nem egyiptomi nyelvből??? Oké, erre tudom a választ, de jól esik drámázni. Különben is, kettesnek még az életben nem örültem annyira, mint 2. félévben egyiptomiból. Az volt a szenvedéssel kikövezett út az alapvizsga felé. Ohh, az is milyen volt, jaj...! Mindig meglágyul a szívem és ökölbe szorul a lábam, ha eszembe jut. Pánikus rohamok kerülgettek, aztán leültem és a vizsgáztatók úgy vigyorogtak rám, mint valami beszívott háromfejű sárkány. Akkor ellazultam és már csak a gyomrom görcsölt. Aztán azt is megoldotta az anyatermészet. Mármint nem a görcsöt, hanem a vizsgát. Fortuna nyaldosta a homloklebenyem, mikor néha benyögtem valami használható tudományos adalékot. Idén nem tudom, hol fogok legnagyobbat kamuzni, de ha az alapvizsgához hasonló mértékben sikerül elhitetnem a trénerekkel, hogy olimpikon vagyok... akkor nem lesz gond. Első lépcső megmászva, már tudom, hogyan tovább -illetve sejtem.

Nem is említettem, milyen mély örömmel töltött el, hogy az értékelhetetlennek nyilvánított kopt ZH-k közül az enyémre azért járt a "nagyon tetszett az elemzés" kijelentés. Nyehehe.

Csokiból betáraztam, kávéfőzőt is veszek a héten, vagy jövő héten... akkor már muszáj lesz, különben infúzióban kell majd tölteni belém a doppingszert. Ginzenghez csak végső esetben folyamodok -tehát mondjuk januárban.

Nem lesz sok vizsgám, mindössze 6 vagy 7. Akinek egy kicsit is számítok, az dec. 11-től olvassa az újságok gyászjelentéseit.

Pippi

Szólj hozzá!

Címkék: suli vizsgaidőszak zh nyomorom


A bejegyzés trackback címe:

https://pippi.blog.hu/api/trackback/id/tr471566093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása