HTML

A Hitvány Papírkutya kalandjai a Vízzel

"Az őrület és a határán."

Napi okosság:

Címkék

alvás (3) barátok (32) betegség (5) bkv (9) blog (2) budapest (18) buli (14) család (7) desszert (3) egészségügy (1) egyiptomi (2) éjszaka (12) emberek (18) evészet (11) film (1) fogyás (1) fraktál (1) halottaknapja (1) hétvége (6) humor (11) internet (16) ismerősök (1) karácsony (5) kopt (2) kritika (11) munka (5) nyár (5) nyomorom (10) öröm (7) otthon (13) pályázat (2) suli (14) utazás (5) vevészet (2) vizsgaidőszak (3) zh (5) Címkefelhő

2009.07.24. 22:21 Pippi

"Uram, a parasztnak egyikére találtam, aki valóban szépen beszél"

-mondta Nebkauré A Paraszt panaszai című csodálatos (és megfelelően vontatott) óegyiptomi írásmű egy lehetséges fordításában. Én egyelőre csak nem-szép-mondású parasztokkal találkoztam (és itt nem a dolgos agrártényezőkre utalok). Példának okáért ott van az a két hölgyemény, akikkel telefonos kommunikációban vettem részt. Neveket nem írok, pedig nem ártana létrehozni egy szégyenfalat, egyfajta szabadon felhasználható köpőfelületet, egy nem virtuális flame topic-ot.... -ahova azok a parasztok kerülnek, akik megérdemlik. Na, de hogy ne csak fröcsögjek, bemutatnám sérelmeim mibenlétét. Elsőként megemlíteném a háziorvosom asszisztensének vélt, alapvetően bájos női hangot, akiről kiderült, hogy nem is bájos és nem is asszisztens, de még csak nem is a háziorvosomé. Ez egy vadidegen Lamia volt (ezt dobta ki az rpg.hu vonatkozó játéka, heh....). Imígyen valá (értelemszerű behelyettesítésekkel...):

-Tessék.
-Jó napot, ÉN vagyok és XY doktornőt keresem!
-Mér'? //nem, nem milyen ügyben...
-Azt szeretném megkérdezni, hogy alkalmi munkavállaláshoz kapcsolódóan egészségügyi kiskönyvben csak a körzetemben rendelő bőrgyógyász és tüdő...
-Mér'? //nem, nem mérek, tegezzé, vaze... kiver az ideg, mint egy óvodás, csak az legalább komolyan gondolja// -Öööö.... mihez kell? //Figyeté'???
-Alkalmi munkavállaláshoz.
-Kihez tartozik? //Hirtelen úgy éreztem, talán valami radikális anarchista gyilkolószakszervezethez kéne...
-XY doktornőhöz.
-Na. Most nem ő rendel.
-De nem tudna esetleg segíteni? //Meglehetősen rövid, egyszerű válasszal megelégedtem volna, történetesen: igen-nem...
-XY doktornő holnap rendel.
-Köszönöm, viszonthallásra. //<-- Egyiket sem gondoltam komolyan..., ellenben számos alternatíva keringett a fejemben a hölgy jövőjét és testrészeinek épségét illetően.
 

Hozzá kell tennem, a körzeti orvosom egy igazi tündér, csakúgy, mint a segítőkész asszisztense. Lehet, hogy félretárcsáztam...cöhh. Hanem aztán ha már az egészségügynél tartunk: mint a fentiekből kiderült, igen, munkára adtam a fejem, igyekszem hasznos tagja lenni a társadalomnak és kitermelni a terebélyes alommal rendelkező segédlények szociális juttatásait adó formájában, yeah. Mindez egyébként egybeesik egy méltán elismert munkakör megnevezésével: fagylaltbiznisz, már az olaszok is erre építették a maffiát. Szerencsére emiatt több ízben (pl. csoki és vanília) is volt lehetőségem könyékig turkálni a pompás desszertben, egy vendéglátóegység mosogatórészlegében. Bevallom, élveztem ezt a bennsőséges kontaktust a csokifagyi és köztem, mígnem telefonom után kapkodva értesültem, hogy bizony van még tennivaló... Tennivalónak számított egy SZTK-túra is, konkrétan egy nem akkreditált egészségügyi-ellenőr képzésen belül. Még mielőtt bárki komolyan venné: elküldtek tüdőszűrőre, hogy lássák, milyen szép és egészséges ama szervem (vannak kivételek). Eredményt persze csak egy hét múlva kapok, ezt valószínűleg annak köszönhetem, hogy addig gyönyörködnek majd benne, mutogatják a gyerekeiknek... bár mióta Budapest szerepel a lakcímkártyámon, azóta rondább lehet a tüdőm, meg gyorsabban le tudom írni a lakcímem, mint eleddig... De ez most hogy jött ide? Kezdek olyan lenni, mint a Nagyim lenne, ha szenilis lenne, de szerencsére nem az. Egyébként front tart felénk, mert ez Európa, ahol.... Ssssszóval Pippi nyakába vette Frodót, meg Gandalfot és elment a megyei SZTK-ba, ahol különböző karjelzésekkel ide-oda küldözgették csinos és nemcsinos hölgyek és...ööö... szóval mondták, hogy ez itt nekem nem lesz jó... Aztán végül elolvastam a használati utasítást, pontosabban odapofátlankodtam egy erotikusan szikrázó beszélgetés közepébe, melyet az infópultos spiné folytatott egy fess mentőslegénnyel. Lőn:

-Heló //-mosolyogva, mert fiatal volt a nő, meg magas és kedves a mentősfickó
-Igen? //Jaj, azt a fejet.... mint aki fekáliát szagolt. Szívesen rávágtam volna, hogy inkább nem!
-Tudna nekem segíteni...? A tüdőszűrő "nyitvatartása"... rendelési ideje érdekelne!
-Az nem itt van. //Vártam, hogy azt is közli, hogy a víz 100fokon forr.... Egyébként már itt megállapítottam, hogy bizonyára szoros rokoni kapcsolat van a budapesti asszisztenshárpia meg az itteni infóscsitri között, esetleg hogy egyből ezt a számot kapcsolták anno....
-Tudom. Meg tudná adni esetleg valami elérhetőségüket, vagy....
Ekkor a mentőskan végig mért, majd kézbe vette az irányítást és a telefonkagylót:
-Várj, felhívom Neked a tüdőszűrőt -majd a ringyóhoz intézve- mi a számuk?
Amaz meg kelletlenül odanyögte, hogy "huszonkettő...ötvenöt...", a srác mosolyogva próbálkozott vagy hatszor, mígnem:
-Heló blablabla, egy ismerősöm menne, ma délután belefér még? //kerekszemekkel nézek// Köszi! -Felémfordulva- Ma mehetsz, kettőig vannak. Sok sikert!

A csaj meg csak hápogott, mint egy identitászavaros kecske. Nagyon megköszöntem a srácnak, hogy segített és csak Tőle köszöntem el. A másikat fejlettebb országokban kirúgatnák, fejletlenebbekben agyonvernék... Arról nem is beszélve, hogy közben vagy 3 telefont nyomott ki... Mindegy, nem panaszkodok, mert pozitív látásmódom ismét rávilágított, mennyivel normálisabbak a hímek. (Feminista kollegináim más zárást vártak, mi?)

Na, end of panaszkodás. Hanem. Augusztusra egészen más típusú fizetett hobbit találtam magamnak, mégpedig valami információstolmácska szerepkörében, egy hatósági szervrendszer oldalán... Lényeg, hogy ezáltal több szmogot szívhatok a nyáron, kevesebbet pihenhetek és valószínűleg lőttek bárminemű nyaralásnak, ó igen. Hogy mit tartalmaz a csomag ennek kompenzálására? Évente egy nap körüli utat, némi zsebpénzt, alias villany-gáz-víz számla rendezésére szolgáló összeg, valamint nyelvgyakorlást és több időt a Párommal. Jól járok. Hihetetlenül feldobott a hír, az meg csak hab a tortán, hogy egyenruhás hímneműekkel leszek egész munkaidőmben. Sőt, lehet hogy életemben először eljutok a SzigetFesztre, ami immáron egyrészt nem érdekel, másrészt munka közben nem hiszem, hogy az a pozitív fíling lesz... DE: ami miatt nyáladzok a szent ügyért: lesz offspring, ska-p, mystery gang, dalriada, toten hosen... hirtelen ezeket szúrtam ki a programból, az offspringre meg már úgy 4 éve nyöszörgök... Majd meglátjuk, semmibe nem élem bele magam. De ha már válogathatnék, hol csesszem el a pénzem, mindenképp az alpokba robognék el, esetleg valami vizi kaland. Néha nagyon anti-nyaralós tudok lenni, mármint... bosszant a sok párductestű bombanő fitorgása, meg a sok kigyúrt bájgúnár menőzése a magyar strandokon. Az én lelki békémnek elég a mi kis eldugott, vidéki tavunk, a maga csodálatos és nyugodt környezetével. Apropó, nyárzás. Napoztam, immáron jó színem van, ami nálam nem a félvér francia afroindiai bevándorlóéval egyezik, hanem egy árnyalatnyit elüt a hófehértől. Csak a rend kedvéért. Nem tudnak mellettem aludni, ha világítok a sötétben. Meghát a bőrhibák szempontjából is pozitív: ápol és eltakar. További nyári tevékenységeimről nem ejtek szót, mert szoros kapcsolatban áll a soron következő népünnepélyek előkészületeivel. Ed 20 éves lesz, Olin pedig szemtelen módon kettő-az-egyben tart név-és születésnapot. Mintha úgy hívnák, amikor született... Hallatlan... Most ennyi tört fel, a többit elnyomta a sok palacsinta. Folyt. köv. gyer. kés. amenny. látn. akar.

Pippi

Szólj hozzá!

Címkék: budapest nyár egészségügy


A bejegyzés trackback címe:

https://pippi.blog.hu/api/trackback/id/tr371266771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása