HTML

A Hitvány Papírkutya kalandjai a Vízzel

"Az őrület és a határán."

Napi okosság:

Címkék

alvás (3) barátok (32) betegség (5) bkv (9) blog (2) budapest (18) buli (14) család (7) desszert (3) egészségügy (1) egyiptomi (2) éjszaka (12) emberek (18) evészet (11) film (1) fogyás (1) fraktál (1) halottaknapja (1) hétvége (6) humor (11) internet (16) ismerősök (1) karácsony (5) kopt (2) kritika (11) munka (5) nyár (5) nyomorom (10) öröm (7) otthon (13) pályázat (2) suli (14) utazás (5) vevészet (2) vizsgaidőszak (3) zh (5) Címkefelhő

2008.09.27. 15:44 Pippi

Bolyhosnyuszitappancs?!?!

Ma elgondolkoztam azon, mi van akkor, ha:

"A" elmegy "B"-be???

De aztán inkább nekiálltam hasznosan eltölteni a napom. Találtam itthon orosz nyelvkönyveket, meg jelnyelv-szótárat. Az az érzésem, hogy kialakulóban van pár új hobbi az idegeken-táncolás és a biztosítókötél-nélküli-fecsegés mellett. Persze lehetséges, hogy hamar megunom a nyelvtanulást, de nem valószínű. Szeretek új ismeretekkel bővülni és méginkább: olyan emberekkel körülvenni magam, akik tájékozottak és a lexikális tudásuk is átlagon felüli. Nyilván ez nem azt jelenti, hogy mikor találkozok az illetővel, előkapok egy jegyzettömböt és hallgatom Napoleon életrajzát... Viszont igenis érdekelnek a vélemények a világ nagy dolgairól. Olyan nincs, hogy valakinek valamiről ne legyen véleménye... Nekem persze mindenről van, maximum nem túl hosszú. Ami iránt kevésbé érdeklődök, arról is. Alapvetően mindenre nyitott vagyok -a hülyeségek is a "minden" szerves részét képezik...! Éppen ezért vagy legyen véleményed, vagy legyél hozzám hasonlóan szellemileg csökött. Ha mindkettő igaz, akkormeg irány Lipótmező.

Most épp lemaradok egy programról, aminek részeként hajókázással meg esztergomi városnézéssel gazdagodhattam volna. De nem! Inkább hazajöttem. Hanem aztán majd jövő héten kiélem mindenem. Levezetem a feszültséget, merthogy újabb tömeges együttjólérzés van kilátásban, tánccal. Erre persze mozgatom a bal fülem!

Pippi

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pippi.blog.hu/api/trackback/id/tr3684532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása