HTML

A Hitvány Papírkutya kalandjai a Vízzel

"Az őrület és a határán."

Napi okosság:

Címkék

alvás (3) barátok (32) betegség (5) bkv (9) blog (2) budapest (18) buli (14) család (7) desszert (3) egészségügy (1) egyiptomi (2) éjszaka (12) emberek (18) evészet (11) film (1) fogyás (1) fraktál (1) halottaknapja (1) hétvége (6) humor (11) internet (16) ismerősök (1) karácsony (5) kopt (2) kritika (11) munka (5) nyár (5) nyomorom (10) öröm (7) otthon (13) pályázat (2) suli (14) utazás (5) vevészet (2) vizsgaidőszak (3) zh (5) Címkefelhő

2008.09.08. 21:08 Pippi

Látványkékség.

Minden nap látok valami újat ebben a városban. Minden nap tanulok valami egyszerű okosságot, amitől frankónak érzem magam. Aztán elfelejtem. De ettől még nem leszek én hanyag... csakhát... szelektív a memóriám. Meg mondjuk jah, az hanyag. Mármint a memóriám. Én nem! Mindenért az agy a felelős, ezt már több tudós is kijelentette. Ilyenformán legalább van konkrét dolog, amire a hülyeséget foghatom. Hát ez deszar. Ilyet is csak egy leány ötölhet ki. Merthát az agyam is én vagyok. Ez meg szinte antik görög megállapítás. De nem! A filozófia fontos, de legegyszerűbb, ha eszünkbe sem jut a gondolkodáson gondolkodni.... Véleményem szerint a gondolkodásról gondolkodni olyan, mintha! Pedig nem!Egyébkéntmeg Anti Bácsi a legnagyobb filozófus. Hogy miért?

Mert sokan nem értik.

Mert sokan nem szeretik.

Mert sokan nem elég kreatívak, hogy befogadják a vegytiszta ökörséget.

Ez van. Pedig állítólag a magyaroknak kifejlett humorérzéke van, ami bizony fogékony a rejtett poénokra is. Életem szerves részét képezik azon próbálkozások, melyek a "humorérzék" elsajátításával kapcsolatosak. Persze, hogy szeretem a kabarét. A színházat meg hogyne! A jó hozzáállás alapegysége a nyitottság.

Mint az ejtőernyőnél. Az is nyitott -jó esetben.

Pippi

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pippi.blog.hu/api/trackback/id/tr91654596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása