HTML

A Hitvány Papírkutya kalandjai a Vízzel

"Az őrület és a határán."

Napi okosság:

Címkék

alvás (3) barátok (32) betegség (5) bkv (9) blog (2) budapest (18) buli (14) család (7) desszert (3) egészségügy (1) egyiptomi (2) éjszaka (12) emberek (18) evészet (11) film (1) fogyás (1) fraktál (1) halottaknapja (1) hétvége (6) humor (11) internet (16) ismerősök (1) karácsony (5) kopt (2) kritika (11) munka (5) nyár (5) nyomorom (10) öröm (7) otthon (13) pályázat (2) suli (14) utazás (5) vevészet (2) vizsgaidőszak (3) zh (5) Címkefelhő

2009.11.06. 23:55 Pippi

Csókolom.

Eltűntem egy időre, mert jogomban áll. Szeretnék beszámolni az eseményekről, de nem akarok... Khm... tehát maradjunk annyiban, hogy karrierem talán felfelé ível - de ne kiabáljuk el a dolgot. Lehet, hogy egy darabig majd megint nem jelentkezem, de amennyien ezt olvassák, igazából nemhiszem, hogy hiányoznék itt valakinek. Akinek igen, a hívja a nullahathúsz... Úgy tűnik, az emberi kapcsolataimat is szépen sikerül ápolgatnom, s piszokul jóeső érzés, hogy jelenleg életem minden apró részlete gyönyörködtet és mosolyra fakaszt. Apuék épp nyaralnak, remélem, sikerül feltöltődniük, bár újabban sikerült elkerülni a háztáji magasfeszültséget... Épp teázgatok, meg mindjárt nekiállok a Pszalmódia-fordításnak. Most látom, milyen nagyon régen írtam utoljára.... jesszumpepi. A lényeget persze emiatt hagytam ki... Hát, dobpergés: Lakótársnőm van. Boszitól ugyebár nyár elején vettem búcsút, hiányzott is, mint autóból a benzin, de aztán megszoktam a magányt. Év elejére persze tervben volt, hogy uccuneki, keressek valami elviselhető formátumú lánykát, lehetőleg szakomhoz közelit -fenének sem hiányzott, hogy Semmelweis valami megszállott híve álmomban felnyissa a mellkasom... Feldobtam hát egy-két hirdetést, hátha jelentkezik valaki. Kompromisszumképesen és pénzéhesen álltam a kérdéshez, tehát már majdnem megbarátkoztam a gondolattal, hogy valami megátalkodott, szöszke szociológus-plázacica költözik ide, de megtörtént a csoda. Jelentkezett egy kisasszony, aki töri alapszakos (juhuuu) és művtöri minoros (mint én). Ráadásul elsőéves. Fantasztikus! Hamarjában össze is futottunk és hamar meggyőzött, hogy bizony pont Ő kell nekem. Akkor még nem tudtam, mennyire szorosan megragadtam Atum lábát... Minden rendben volt, beköltözött. Na, kb. 3 nap múlva újra megtapasztaltam, milyen, ha az ember az otthon melegét minden nap érezheti! Szokásomhoz híven nevet is adnék Neki hirtelen: Kira (választásom azért éppen erre esett, mert görög eredetű szó /uralkodót jelent/, s az általa legkedveltebb kultúra -úgy hiszem- az ókori görögöké). Szégyen, hogy eddig eszembe sem jutott megörökíteni ezt a nemes pillanatot, mármint a beköltözést, de talán jobb is így, mert legalább érdemben tudok nyilatkozni. Hm. Mióta Kira itt lakik, olyan hazajönni, mintha az ember egy szürke szobából átlépne a színesbe. Hazajövök, s bár legyen bármilyen jellegű bánatom -szerencsére eddig csak kisebb jelentőségűek akadtak-, felvidít a puszta lénye. Mosolyog és tesz-vesz és csupa energia. Alacsony, törékeny, nagyon csinos és hihetetlenül intelligens. Segítőkész és beszédes. Na jó, nem áradozok tovább, mert még a végén megkívánjátok. Nemadom. Nagyon hamar sikerült megszeretnem. Reményeim szerint én is a kedvében tudok járni, bár néha őszintén kételkedem, hogy valaha is viszonozni tudom mindazt a pozitívumot, amivel feltölt. Ó és hogy szakmai vonalra tereljem a dolgot: rengeteget tanulok Tőle, mert piszokul sok szakterületen jártas. Ezt másodsorban az előéletének köszönheti: bölcsészsége előtt műszaki suliba járt, s lányként helytállt egy csupa-fiú-osztályban, az ott szerzett tudást pedig -úgy látom- gyakran és ügyesen hasznosítja is. Ezért külön riszpekt. Majd még úgyis írok Róla, egyelőre ennyi. Kira.

Más. Jegyzet magamnak: idén az őszi szünetet végigfeküdtem. Ennek egyszerű, de strapás oka felsőlégúti fertőzés névre hallgat. Viszon'lács'!

Pippi

1 komment

Címkék: barátok betegség otthon


A bejegyzés trackback címe:

https://pippi.blog.hu/api/trackback/id/tr881505997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsebnyusz 2009.11.07. 19:49:31

Örülök, hogy boldog vagy, és gratu Kirához! :)
(Szegény csaj, a Death Note okán biztos ez a név marad meg bennem és nem a polgári...)
süti beállítások módosítása