HTML

A Hitvány Papírkutya kalandjai a Vízzel

"Az őrület és a határán."

Napi okosság:

Címkék

alvás (3) barátok (32) betegség (5) bkv (9) blog (2) budapest (18) buli (14) család (7) desszert (3) egészségügy (1) egyiptomi (2) éjszaka (12) emberek (18) evészet (11) film (1) fogyás (1) fraktál (1) halottaknapja (1) hétvége (6) humor (11) internet (16) ismerősök (1) karácsony (5) kopt (2) kritika (11) munka (5) nyár (5) nyomorom (10) öröm (7) otthon (13) pályázat (2) suli (14) utazás (5) vevészet (2) vizsgaidőszak (3) zh (5) Címkefelhő

2009.06.19. 17:56 Pippi

Képzelt riport egy fiktív levéllel.

Mélyen tisztelt Nagyérdeműm!

Megszaporítanám egy kicsit bejegyzéseim számát... Az életem röviden összefoglalva (cöh, ez máris rosszul hangzik...) nem áll másból -jó egy hónapja-, mint vizsgázásból. Csűrhetjük, csavarhatjuk a dolgot, de a végén ugyanoda lyukadunk ki: a vizsgaidőszak borzalmas. Mindenki feszült, ingerlékeny, hogy arról a sok reménytelen arcról meg önsajnáló/ironikus beszólogatásokról (amikkel én is kínzom Edet) ne is beszéljek. Hát így bizony nehéz ez embernek tartania magát... Nos, akkor összefoglalom a termést. Magamhoz -és az ókoros elsőévesekhez- képest szerintem egész jól teljesítettem (nem túl jó átlag, de 31 kredit, s tán nem kerülök át költségtérítésesre...) Aggódni persze mindig van min, ha az ember ilyen defektes, mint én, s eltrógerkodja a vizsgaidőszak elejét... Na. Igen, még mindig akkora bennem a feszültség, hogy defibrillálni lehetne vele, de kitartok. Már "csak" az alapvizsgák vannak hátra... Addig nem eresztem bő lére a dolgot. Ma egyébként találkoztam Eddel, baromi jól éreztük magunkat, szokásos agyzsibbasztás és humorterápia kipipálva. De beígért egy borozós-filozofálós trécselést is, meghatározatlan időpontra... (Újabban leggyakrabban hallott és hallatott szavam a "MAJD"...) No, még azért a Nina buliját megemlíteném. Kb. 20 fő, népzenész társaság... Baromi jól éreztem magam, hihetetlen, micsoda hangulat volt és igenis büszke vayok rá, hogy ismerek ilyen Nőszemélyt is, aki a hagyományőrzésnek ezt a formáját választja. Danajdanaj-házibuli, háh! Követendő példa. Olin arcán is láttam a hihetetlen lelkesedést, remélem, Ő is beszámol majd az eseményekről, ugyanis Drága Barátosném ott is aludt (én úgy fél kettő felé hazacaflattam). Hujjjdenagyon nem vagyok kreatív... Hagyom is a fenébe, majd ha megjön az ihlet. Fáradt is vagyok, meg...

Pippi (aki boldog magánélettel rendelkezik)

U.i.: aki ráér mondjon el egy Miatyánkat koptul az alapvizsgám előtt! Köszönöm.

4 komment

Címkék: budapest buli nyomorom


A bejegyzés trackback címe:

https://pippi.blog.hu/api/trackback/id/tr541195826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Don_Jay 2009.06.26. 04:42:38

Remélem én vagyok az első aki a mai jeles napon annyit mond, hogy boldog **-ik születésnapot.
(*a korrektség kedvéért nem írom a pontos számot, aki tudja, az tudja, aki nem, annak nem is kell, ráadásul úgysem látszik rajtad a kor XD)

Pippi 2009.06.26. 22:47:37

@Don_Jay: Ó köszönömszépen:) És köszönöm a diszkréciót is. Igen, a komment idejét szemrevételezve jelentem, iden, Te voltál az első:D

Don_Jay 2009.06.27. 03:46:24

Igeeennn!!! Sikerült valamiben végre elsőnek lennem yeaaahhh XD

Bleed · http://csakos.blogol.hu/ 2009.07.04. 17:41:13

Eddel filozofálni? Ez új. Piálni azt tud. Gondolkodni is?
süti beállítások módosítása