HTML

A Hitvány Papírkutya kalandjai a Vízzel

"Az őrület és a határán."

Napi okosság:

Címkék

alvás (3) barátok (32) betegség (5) bkv (9) blog (2) budapest (18) buli (14) család (7) desszert (3) egészségügy (1) egyiptomi (2) éjszaka (12) emberek (18) evészet (11) film (1) fogyás (1) fraktál (1) halottaknapja (1) hétvége (6) humor (11) internet (16) ismerősök (1) karácsony (5) kopt (2) kritika (11) munka (5) nyár (5) nyomorom (10) öröm (7) otthon (13) pályázat (2) suli (14) utazás (5) vevészet (2) vizsgaidőszak (3) zh (5) Címkefelhő

2009.05.18. 17:52 Pippi

Maat vett szárnyai alá, tolla csiklandozza arcom, szívem megmérettetik?

Mert a szív a gondolkodás központja -az ókori egyiptomi felfogás szerint. A mai nap jó híreit nem tudom nem megosztani mindenkivel... Első pozitív esemény: Boszim közölte, hogy az egyik zh-m 2-es, a másik 3 lett, ergo mehetek alapvizsgázni! Második: a lokális Atyaúristennek megfelelt a csoportunk által felajánlott időpont: júni 23 és 30. Így min. 13 napom lesz tisztességesen megtanulni egyiptomiul. Harmadik jóhír: kaptam egy pályázati felhívást... ó, atyaég, mintha rám szabták volna! Azonnal fel is hívtam Olint, aki a környezetem legtitkárnősebb kinézetű és tanulmányi ügyekben egyik legtájékozottabb személye. (Pedig nincs is szemüvege!) Szóval új prodzsektet indítottam el magamban, az összes lelki folyamatomat átrendeztem ma, meg a reményeimet, meg végülis az életem... Aztán max. pofáraesek. De felkelek, mert a Világ nem úszhat meg engem, háh! Újult erővel vágok neki egyetemi létemnek -mindig van B terv. (Én most K-nál tartok...) Holnap lesz 2 vizsgám, majd beszámolok. Hátakkor csókolom.

Pippi

2 komment

Címkék: suli pályázat zh


A bejegyzés trackback címe:

https://pippi.blog.hu/api/trackback/id/tr351129149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Don_Jay 2009.05.20. 04:01:11

Te még csak K-nál tartasz? Jó neked! Én már 3 számból meg 4 betűből összetákolt kódokat használok (csak ne lenne olyan piszok nehéz fejben tartani)...

zsebnyusz 2009.05.24. 02:10:22

Late reply is late.
Neked legalább ott a GELLÉRTHEGY. :D
És officiál lógok Neked egy rajzzal, szóval tessék kérni.
süti beállítások módosítása