HTML

A Hitvány Papírkutya kalandjai a Vízzel

"Az őrület és a határán."

Napi okosság:

Címkék

alvás (3) barátok (32) betegség (5) bkv (9) blog (2) budapest (18) buli (14) család (7) desszert (3) egészségügy (1) egyiptomi (2) éjszaka (12) emberek (18) evészet (11) film (1) fogyás (1) fraktál (1) halottaknapja (1) hétvége (6) humor (11) internet (16) ismerősök (1) karácsony (5) kopt (2) kritika (11) munka (5) nyár (5) nyomorom (10) öröm (7) otthon (13) pályázat (2) suli (14) utazás (5) vevészet (2) vizsgaidőszak (3) zh (5) Címkefelhő

2009.02.22. 22:21 Pippi

Jelbeszéd

Az a helyzet, hogy én a testemmel szoktam csinálni. Ha nem a kezemmel, akkor a számmal, vagy akár az arcommal... Ez is olyasmi, ami vitathatatlanul élőben a legjobb... Lenyűgöző kapcsolat két (vagy több) ember között... Élvezem, mikor hatást keltek vele, ahh! Igen, a testbeszéd, a mimika, a gesztusok! Néha mesterkélt, néha csak rafinált, de akkor a legjobb, ha természetes. Őszinte. Ezzel szemen a divatos  -és általam is kedvelt/gyakran használt- kommunikációs módszerek arra törekednek, hogy mindezt a nagyszerű hatást, amit élő kontaktus során elérhet az ember: ezt mind-mind rögzíthetővé tegyék írásban... Ilyenkor szembesülsz vele, hogy valami rejtélyes oknál fogva minden, amit szeret a felhasználó, kevesebb, mint három. A szeretett dolog legyen "valami", ez alapján a képlet:
valami<3    -naugye, hogy!
"Mikoron Dávid nagy búsultában..." illetve mikoron én nagy lelkesedésemben útjára bocsátottam a világhálón az első bejegyzésem, eldöntöttem, hogy amíg én itten "publikálok", addig a művek megmaradnak szmájli-frí mínősítésben... Inkább szavakba öntöm a lebiggyedt ajkaimat is. De: nem hagyhatom szó nélkül a jelenséget, mert már annyira van!
Például múltkor már Olinomnál is felfedeztem a hangulatjelek meglehetősen gyakori alkalmazását. Nála a legizgalmasabb rájövésem az volt, hogy összeállítottam egy újabb 3-mal kapcsolatos képletet, miszerint: aminek örülsz, azt osztod 3-mal. (legyen egy egyszerű kijelentő mondat, melyet a blogjából idéznék):
"... már alig várom" :3
Így biztosan rövidebbnek tűnik a várakozás (jaj Olin, meg ne sértődj, szeretlek kisebbminthárom!). De folytatom. Ésakkor a kedvencem Tőle, amit élőben is szokott, pedig nem kéne...:
Mikor valami nagyon "jajnemár", azt úgy fejezi ki, hogy a D-t osztja... Ez az arckifejezés a való életbe átültetve kísértetiesen hasonlít ahhoz, mikor egy édesvízi halnak azt mondod, meg fogsz fulladni. És akkor nagyra nyitja a száját... Így:     D:
Én is használok hangulatjeleket, bár az én készletem ehhez képest konzervatív, de mindig szembesülök a lehetőségek végtelen tárházával, hátoszt'? Igyekszem inkább szavakba önteni, hogy mennyire <3 mindenkit és milyen :) volt a hétvégém, vagy hogy mennyire :( a hangulatom...
@-->---  (ez legalább rózsa, háh!)

Pippi
 

1 komment

Címkék: kritika internet


A bejegyzés trackback címe:

https://pippi.blog.hu/api/trackback/id/tr34959463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsebnyusz 2009.02.23. 23:58:01

Na erre mit mondjak...?
:D
:?
:S
D:
;)
:*
süti beállítások módosítása