HTML

A Hitvány Papírkutya kalandjai a Vízzel

"Az őrület és a határán."

Napi okosság:

Címkék

alvás (3) barátok (32) betegség (5) bkv (9) blog (2) budapest (18) buli (14) család (7) desszert (3) egészségügy (1) egyiptomi (2) éjszaka (12) emberek (18) evészet (11) film (1) fogyás (1) fraktál (1) halottaknapja (1) hétvége (6) humor (11) internet (16) ismerősök (1) karácsony (5) kopt (2) kritika (11) munka (5) nyár (5) nyomorom (10) öröm (7) otthon (13) pályázat (2) suli (14) utazás (5) vevészet (2) vizsgaidőszak (3) zh (5) Címkefelhő

2008.12.22. 23:02 Pippi

Illúziótombolás

Halmozottan kátrányos helyzetű magyar utakon száguldottunk el ma a fodrásszalonig, ahol oly rémült arcok fogadtak... mint akik még nem láttak jetit. Hát itt volt az ideje. Szóval fogtam a lábam és bementem vele, aztán egy kedves, kevésbé ijedős hölgy -tapasztalt fegyelmezettségéből arra következtettem, hogy Ő itt a Fodrász, nagy f betűvel- mosolyogva egy székre mutatott, közben mozgatta a száját, dehát nagy volt a hangzavar... Leültem, kultúráltan szórakoztam a telefonom kígyós játékával, mikor közölte, hogy "moshatjuk". Na ezt a részt kevés hajbuherátor végzi úgy, hogy kellemesnek érzékeljem. Mint azt a cosmo-lányok tudják (tehát én inkább csak éreztem), a hajmosáshoz jár némi masszázs álnév alatt futó agresszív skalpolás is, melyet a gyakorlott páciensek komoly ábrázattal, néha ajkaikat csücsörítve tűrik. Hát aki engem kezelt, az egy brutális némber volt, eltorzult ábrázatom láttán azt hihette a gyanútlan szemlélő, hogy sampon helyett kénsavval machinál... De ez még a kevésbé megrázó rész volt, a menüett szakasz... Hanem pár perccel később már csak arra eszméltem, hogy a hátam mögül jön a kérdés: "ennyi mehet?", ekkor a tükörben egy 15-20 centis hajtincs látszott -mint halálra ítélt. Miután halkan rányögtem egy szolíd ahát, hangos sóhajoktól kísérve elkezdődött a birkanyírás dinamikusabb része, melynek során elveszítettem hajzatom kb. felét. De az eredmény: bizton állíthatom, van ember (Fodrász, nagy f betűvel...), aki szarból várat épített. Legalábbis nekem tetszik. Majd meglátjuk, köszönnek-e az ismerősök az utcán... A mai napom ezt leszámítva sokk-mentesen zajlott, a holnapit pedig egyedül a korai ébresztés zavarja majd meg. Sebaj, majd délután lustálkodok, vagy mi szösz. Ma már megjelent lelki szemeim előtt az első ajándékcsomag, amit kapok, ez annak a jele, hogy hullámokban előtör majd belőlem a kíváncsiság, ergo: mint egy ötéves, úgy várom már a karácsonyi ramazurit. De most jóéjszakát mondok magamnak és a plüssmacimnak.

Pippi

Szólj hozzá!

Címkék: emberek otthon nyomorom


A bejegyzés trackback címe:

https://pippi.blog.hu/api/trackback/id/tr88837543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása