HTML

A Hitvány Papírkutya kalandjai a Vízzel

"Az őrület és a határán."

Napi okosság:

Címkék

alvás (3) barátok (32) betegség (5) bkv (9) blog (2) budapest (18) buli (14) család (7) desszert (3) egészségügy (1) egyiptomi (2) éjszaka (12) emberek (18) evészet (11) film (1) fogyás (1) fraktál (1) halottaknapja (1) hétvége (6) humor (11) internet (16) ismerősök (1) karácsony (5) kopt (2) kritika (11) munka (5) nyár (5) nyomorom (10) öröm (7) otthon (13) pályázat (2) suli (14) utazás (5) vevészet (2) vizsgaidőszak (3) zh (5) Címkefelhő

2008.10.03. 13:41 Pippi

Egy.

Az előző bejegyzésem után elégedett mosoly ült ki az arcomra, de aztán rájöttem, hogy ha Bleed valami pozitívat mond, amögött vagy turpisság van, vagy olvassam végig mégegyszer a kommentet. Esélyes, hogy mindkettő... Mert bizony a mosoly eltűnt, helyette sóhaj. Bleed megint arra teper, hogy nehogy elégedett legyek, mert ez csak az Ő kiváltsága saját magával szemben. Tehát vehetem ösztönzésnek is, amit írt, így úszom meg a legkisebb lelki traumával. És ezúton tudatom Vele, meg minden jószívű egyénnel, aki néha idepislog, hogy: márpedig meg fogom próbálni többszörösen túlszárnyalni magam. Ezt persze Bleed nem fogja elismerni, de kérdem én: kit érdekel? Válaszolok is: végülis engem.

A mai napomon többen mondtak nekem "nem"-et, mint máskor. Kezdődött a reggelem azzal, hogy mikor bementem suliba, hogy elfogyasszam az Ed által beígért matutkát (ami ugye az alant már említett prósza egyik verziója), kiderült, hogy hiába vártam: Ed lebetegedett (én naiv meg elhiszem), ami miatt szintén lehangolódtam, meg azért aggódok is. Tehát az első "nem" telefonon hangzott el és vonatkozott egyrészt a finomságra, másrészt a délelőtti programomra. A második kedvezőtlen válasz szintúgy telefonon érkezett, Bleed sem ért rá. Már épp elkeseredtem volna, hogy megint "menj a többiekkel játszani", mikor megláttam egy régi ismerős arcot. Aki viszont sietett, ez már a harmadik lekoppintás volt. Ígyhát a könyvtár felé vettem az utam, hogy határidő előtti napon "megszabaduljak" két kiváló műtől. A bájos, ámde termetes hölgyike egyértelműen a tudtomra adta, hogy nem kell az olvasójegyem, csak a könyveket adjam a kezébe. Hát ez volt a negyedik elutasító válasz. Nembaj, kitartó vagyok. Elmentem a mai napom egyetlen előadására, s minekután félfüllel azt hallottam, hogy nem lesz megtartva (ötödik), megkérdeztem, mi az ábra, erre újabb "nem"-et kaptam.... Itt már rángott a bal szemem, hogy mostmár elég. E percben feltűnt 3 ismerős némber, akik meg "NEM" értek rá...(hatodik) Ez elég ok volt arra, hogy elinduljak haza. Azóta nem szóltam senkihez, s ez azért kifizetődő, mert ma már nekem nem lehet többet ellentmondani. Bár ezt az otthoniakkal is tudatni kéne, különben folytatódik a sikersorozatom.

Kissé letargikus állapotban fejezem be eme bejegyzást. Tudom, nem hoztam a formám, de a fenti események azt hiszem, elfogadható indokkal szolgálnak... Majd este.

Pippi

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pippi.blog.hu/api/trackback/id/tr95694192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása