HTML

A Hitvány Papírkutya kalandjai a Vízzel

"Az őrület és a határán."

Napi okosság:

Címkék

alvás (3) barátok (32) betegség (5) bkv (9) blog (2) budapest (18) buli (14) család (7) desszert (3) egészségügy (1) egyiptomi (2) éjszaka (12) emberek (18) evészet (11) film (1) fogyás (1) fraktál (1) halottaknapja (1) hétvége (6) humor (11) internet (16) ismerősök (1) karácsony (5) kopt (2) kritika (11) munka (5) nyár (5) nyomorom (10) öröm (7) otthon (13) pályázat (2) suli (14) utazás (5) vevészet (2) vizsgaidőszak (3) zh (5) Címkefelhő

2008.09.25. 21:27 Pippi

Ferde Este

Egyedül ücsörgök, ez újabban valami kellemes kis hobbi nálam? Fenét. Szükség kínja, mert két szék közül a pad alá estem. Mikor mindenki hülye, csak Te vagy helikopter és izzítod a rotort... Tehát felkötöttem a partynacit és nekiestem volna az éccakának, de nem! Merthogy nem volt kivel. Egyedül meg csak a rúd mellett táncol egy hölgy -szerintem. Rúd se volt. Tehát mikor minden esélyem elszállt -mivel Ed sem jött velem-, bejött a képbe Jessy (a korábban Dilisként emlegetett...) és felforgatta a terveimet: végre valaki! Azt javasolta, ruccanjunk össze. Már épp összeszedtem a maradék csi-t a lábszáramból, mikor mondta, hogy családi okok miatt (lakótársa kérésére) nem fog összejönni. Ímígyen esett, hogy itthon hallgatom a Horrorpops:Miss Take című melódiát. De mivel nem szokásom unatkozni, megint kitaláltam valami okosságot... fogtam a kopt nyelvgyakorlat órára értelmezendő és elvileg megtanulandó pár lapocskát és még mielőtt bárki azt hinné, hogy tanultam, nem. Odébbraktam, mert útban volt. Ezután fogtam a határidőnaplóm -mert a fontos és okos embereknek olyan is van, csak az enyém szebb...- és azt is odébbraktam. Nem, mást nem pakoltam. Inkább billentyűzetet ragadtam, mert jobbnak láttam írni egy rövidke véleményt Monet Vízililiomok-sorozatához. Mert tetszik. Kedvelem az impresszionista festészetet, mert majdnem olyan, mint amilyet én művelnék a vászonnal, ha tudnék festeni. Azért csak majdnem, mert én valószínűleg nem tájképek impresszióját rögzíteném, inkább emberi kapcsolatokat. Már megint ez az ultra-szociális beidegződés. Egyébként jól esett volna ma egy üdítő szórakozási lehetőség, már csak az elsőosztályú társaság miatt is (lásd fentebb). Itt van ez a Nagy, Büdös Falu és én meg kicsi vagyok (Vukkal szemben éhes már nem!) és egyedül is vagyok. Még szerencse, hogy valami értelmi sérült feltalálta az MSN-t... Annak se volt boldog gyermekkora. Apropó, online-kommunikáció. Jobb, mint a telepatikus, mert lehet rejtve kapcsolódni... Öh, nagyon szétszórtam magam. Valahol a Vízililiomoknál  vesztettem el Ariadnét. Namármost, ha közelebbről megnézzük ezt a sorozatot, akkor kiderül, hogy külföldön vagy. Nem mintha a Szépművészeti Múzeumnak nem lenne Monet-ja. Ellenben Degas-t nem találtam. Kicsit (nagyon) elkeserített, lévén, hogy a kedvenc festőmről van szó. Ezen viszont még mindig könnyebben túlteszem magam, mint azon, hogy fázik a kezem. Utóbbi ellen teszek is valamit. Bár kesztyűm nincs... és nem-bárkesztyűm sincs.

Juteszembe! Mi? Semmi!

Pippi

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pippi.blog.hu/api/trackback/id/tr89681893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása