HTML

A Hitvány Papírkutya kalandjai a Vízzel

"Az őrület és a határán."

Napi okosság:

Címkék

alvás (3) barátok (32) betegség (5) bkv (9) blog (2) budapest (18) buli (14) család (7) desszert (3) egészségügy (1) egyiptomi (2) éjszaka (12) emberek (18) evészet (11) film (1) fogyás (1) fraktál (1) halottaknapja (1) hétvége (6) humor (11) internet (16) ismerősök (1) karácsony (5) kopt (2) kritika (11) munka (5) nyár (5) nyomorom (10) öröm (7) otthon (13) pályázat (2) suli (14) utazás (5) vevészet (2) vizsgaidőszak (3) zh (5) Címkefelhő

2009.05.31. 16:05 Pippi

Tarkaszellemű Guberátor Böngészdéje

Egy régebbi (link-és-okosság-)gyűjteményem álljon most itt, melyet eredetileg az utókornak szántam, de nem garantálta még senki, hogy lesz utókor, tehát itt az ideje. (Meghát... jelenleg nem írhatnék másról, mint a vizsgaidőszakról, de az meg az élet Sötét Oldala, s jelenleg ahhoz nincs kedvem. Ahogy Matisz bácsi megmondotta vala: "titta bódottá"! Csakhát az alapelv miatt ugye... halkan örömködök.) Notehát, A Gyűjtemény -mely folyamatosan bővül (mondom, bővül, tehát több lesz, nagyobb, hosszabb, csuhajja!).

Innijó

- Személy?
- Igen.
- Pléhből van?
- Igen!
- Rákérdezek: Billy?             (magyarázat)

- kávé mindenekfelett: mert finom, mert fekete (húdetrú!), mert tejjel meg barna... egyszóval: csak! A kávé elegáns. A kávé sokat elárul fogyasztójáról. Há' hülyén is nézne ki, ha egy arab kereskedő brazil kávét inna... Sőt, a kávénak van illemtana is.
---> A kávéba a cukrot kiskanállal tegyük bele, majd úgy keverjük el, hogy ne csapjon zajt
---> Ne kocogtassuk a csészéhez a kanalat és ne nyaljuk le (mármint a kanalat)
---> A kanalat és a csészét mindig a csészealjra helyezzük vissza
---> A kisujjat nem illik eltartani a csészétől. (bezony!)
---> A bögrét nem illik marokra fogni (hehe, bezzeg a...) -a f... fülénél kell megfogni!
---> A szürcsölés, csettegés, cuppogás minden formája tilos! (Szépenegyé' mostmeszeltek!)
(by HarmoNet)
 

-tej: legfontosabb tudnivaló róla, hogy ezzel iszom a kávét...! De mindig elborzaszt, mennyi ellenzője akad -a buzgóbbja meg még könyvet is ír róla. Nekem ez a cikk is elég volt a "jóból". Ha finom, akkor nem mindegy...?! Az élet veszélyes és szomorú, mindig halállal végződik... De Kleopátra sem a tejbe halt bele, he! Laktózérzékenyek: állítólag az a normális... mert az meg nem, hogy más állat tejét isszuk... De könyörgöm, az ember mióta normális? Feltalálta a számítógépet, innentől nincs miről beszélni. Ja, de. Tej! Talán ide még ezt: Got Milk? (vigyázz, zajos!), ejgen, ez az a kampány, amitől még Jolán Angélának is tejes a bajsza. Guglizz csak.

-tea: óigen, szenvedély. Szeretem a különlegességeket is (tojássárgájával készülő "Császártea", meg az ilyen "tuszkusz-teákat" -nálam ez a hibiszkuszos, eukaliptusz és egyéb hazánkban-nem-honos lucernákból készülő különlegességek gyűjtőneve). Mindent ki kell próbálni. Tea- és Kávémúzeum.

-sör: ami nem alkohol, miként az asszony sem ember és a medve sem játék. EZ pedig a nemes nedű totális megszégyenítése... És aki szereti a virágokat, az biztos tudja, milyen az igazi havasi gyopár...

Ennijó

Neme? Nő
Kora? Nagyon!
Vallása? Kaotikus
Receptgyűjtemény? .:Mindmegette:.  
(Személyes adataimból)

Főzési technika: Innováció a serpenyőben, avagy Internet VS Pippi
-Igen, én a kultúrmorzsákból is prézlit csinálok...
-Fő az egészség. Forrásig, aztán mehet bele a tészta!
-Szeretem a hasam. A hasam is szeret engem.
-Imádok főzni, imádom az embereket, mégsem vagyok kannibál.
-Szeretek sütiket sütni azoknak, akiket szeretek, akik a sütiket szeretik (Ed, Olin és Nina lelkes közönsége próbálkozásaimnak)
-A tüsténkedés a legdinamikusabb és legkevésbé hasznos tevékenység, amit nő a konyhában végezhet. Én inkább serte-pertélek.
-Aki nem a mindmegettéből sajátít el "különleges" recepteket, azt máglyán megégetem (baconnel!) -egyetlen mentség: ha a Nagyihoz (vagy más nőnemű felmenőjéhez) jár kurzusra.
-Amit én csinálok, az már gasztromóka!

Audiovizualizmus, waze!

-Hallottad, mit mutattam? (megtörtént eset...)

-Elég sántafülű vagyok, nekem a zene vagy tetszik, vagy megallgatom mégegyszer... Viccet félretéve... nem, úgy nem lehetne élni... ööö... szóval ez a szekció itt üresen marad egyelőre, mert tökéletesítésre szorul(ok). Későbbiekben majd egy nagy YouTube-szentély oszlopcsarnokát vázolom majd ide.

Nédda!

-Ezt a kifejezést először Edtől hallottam, szabadfordításban annyit tesz jetiül, hogy: "Nézd ott, azt!" Mer'hamár összesítjük a Zinternetes megnézniérdemes dolgokat, akkor mindenképp hozzá kell csapnom a szívem bal csücskét, ami számomra a Művészet, illetve amit én annak vélek. Elismerem én a gigantikus DeviantArt hatalmád, csak nem érdekel. (Kivételt képeznek azok az ott regisztrált "játékosok", akiket személyesen is van szerencsém ismerni, s művészetük művészet.) Hanemaztán. Az vesse rám az első követ, aki nem szereti, ha vizuális élményben részesül. Ez az agy (mondom: agy) számára csupa báj és kellem. Nekem ezek fantáziamozgatók (a teljesség igénye nélkül):
- Chad Michael Ward
- Nadya Lev
- Viona
- Jim Warren
Boris Vallejo
- Edgar Degas
- Salvador Dalí
- Camille Pissarro
- Alfred Sisley                     (okéoké, bevallom, impresszionizmus!)
- Albrecht Dürer
- Victor Vasarely
- Mindezektől teljesen külön kezelném az olyan vizuális élményeket, mint a fraktálok, az egyszerű optikai illúziók és más kreatív látnivalók. A tájképeket, a csendéleteket, a szokványos portrékat, a virág-és cukiállatfotókat alapjában véve rühellem (éppúgy, ahogy az Aplakok oprendszer beépített szennyeit...), tisztelet azon kevés kivételnek, amelyek tartalmaznak valami extrát (nem, nem arra gondoltam, hogy a windombokon winrág nyíljon...
-Imádom az építészetet és az építészetet. Érdekel, gyönyörködtet, megunhatatlan. Gondolok itt az ókori remekektől egészen Dubai-i pompáig mindenféle ötletre-kivitelezésre. (Éljen a mindent átható, mindenkori korszellem és az aktuális Dizájn!)
-Szobrászat... Jaj, ne jöjjön nekem senki azzal, hogy EZ vagy EZ... Jesszus, hát most őszintén... Szarból nem lehet várat építeni, ezek mégis megpróbálják. És no lám, sikerül.... De attól az összetéte nem változik. Szerintem az emberiség szégyene ez a sok semmitmondó, de legalább jó színes fémkupac... Na mindegy, én ebben konzervatív vagyok, nekem a Laokón-csoport, meg a Gondolkodó a szobor... Cöhh... Csoda, hogy a Tate Gallery-ben a takarítónő véletlen kidobta az egyik leesett kiálítási tárgyat...???? (Néha én meg azon kapom magam, hogy pörköltből és nokedliből álló bravúros installációval örvendeztetem meg magam. De az meg mindig a számban végzi... Ahol a művészet és evészet találkozik...)
 

Hirtelen felindultságból ennyit bírtam elkövetni, folyt.köv., bőv.foly., efbíáj, ham and eggs...

Pippi

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pippi.blog.hu/api/trackback/id/tr341155124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bleed · http://csakos.blogol.hu/ 2009.06.07. 19:56:37

Én csak azért nem kóstolom meg (az egyébként rossz) sütidet, mert nincs rá lehetőségem.

Don_Jay 2009.06.14. 01:40:44

Azt nem kommentálnám, hogy ha lenne rá lehetőség, engem akkor se kínálnál sütivel...
A got milk kampányt meg azóta rühellem úgy istenigazából amióta meg merték tenni ezt: www.bodybymilk.com/celeb_the_dark_knight.php na meg legfőképp ezt: www.bodybymilk.com/celeb_wolverine.php ...

Pippi 2009.06.14. 10:30:48

@Don_Jay: dehogynem kínálnálak^^
süti beállítások módosítása