HTML

A Hitvány Papírkutya kalandjai a Vízzel

"Az őrület és a határán."

Napi okosság:

Címkék

alvás (3) barátok (32) betegség (5) bkv (9) blog (2) budapest (18) buli (14) család (7) desszert (3) egészségügy (1) egyiptomi (2) éjszaka (12) emberek (18) evészet (11) film (1) fogyás (1) fraktál (1) halottaknapja (1) hétvége (6) humor (11) internet (16) ismerősök (1) karácsony (5) kopt (2) kritika (11) munka (5) nyár (5) nyomorom (10) öröm (7) otthon (13) pályázat (2) suli (14) utazás (5) vevészet (2) vizsgaidőszak (3) zh (5) Címkefelhő

2009.05.10. 20:00 Pippi

Közelebb, mint Terabithia

Végre elérkezett az a hétvége, mikor Ed családlátogatáson volt nálunk, az óperencián túl, Terabithia -n innen. Baromi jól éreztem magam, felejthetetlen élmény volt, még az is, hogy bezártak minket a tv-toronyba (míg wc-n voltunk, sikerenes bezárt -ejgen, lehet hangosan röhögni, én azért rendesen megijedtem. Ed persze jóízűen kinevetett.)... Jártunk-keltünk, kajáltunk, nem sokat aludtunk. Első este Dexter jött értünk a Vitaraval, úgyhogy gyomorzaklató dimb-domb-túrán vettünk részt, ami legalább olyan fraankó volt, mint amiken eddig részt vettem. DeeDee is ott volt, tehát négyesben riogattuk az erdő-mező népét, majd betámadtuk a méltán hírhedt kék-piros üzletlánc egy hipermarketjét, ahol lufikutyára, fagyira és energiaitalra tettünk szert. A lufikutyát ügyesen kikommandóztuk, a fagyinak előre eltervezett sanyarú sorsa pedig egy hintában végeztetett be... A holdfénynél fagyizni egy erdő tisztásán, hintában, Barátokkal -felbecsülhetetlen. Hát még a lufikutya. Remélem, Dexter és DeeDee is megkedvelték az én drága Barátomat. Nyí, kell még ilyen! Nem találok rá szavakat. Maradnak az emlékképek. Meg talán majd egyszer Olinék is megtisztelnek minket felbukkanásukkal. Hmmm!

Pippi

3 komment

Címkék: barátok hétvége otthon evészet


A bejegyzés trackback címe:

https://pippi.blog.hu/api/trackback/id/tr921113643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsebnyusz 2009.05.12. 11:12:11

Költözz közelebb. :D

Bleed · http://csakos.blogol.hu/ 2009.05.16. 14:43:33

Edre büszke vagyok, hogy bezárt a WC-be

Pippi 2009.05.16. 14:45:49

@Bleed: nem Ed zárt be engem a WC-be, hanem a tv-torony zárt be (nem engem...):D Ne cifrázd...:P
süti beállítások módosítása