HTML

A Hitvány Papírkutya kalandjai a Vízzel

"Az őrület és a határán."

Napi okosság:

Címkék

alvás (3) barátok (32) betegség (5) bkv (9) blog (2) budapest (18) buli (14) család (7) desszert (3) egészségügy (1) egyiptomi (2) éjszaka (12) emberek (18) evészet (11) film (1) fogyás (1) fraktál (1) halottaknapja (1) hétvége (6) humor (11) internet (16) ismerősök (1) karácsony (5) kopt (2) kritika (11) munka (5) nyár (5) nyomorom (10) öröm (7) otthon (13) pályázat (2) suli (14) utazás (5) vevészet (2) vizsgaidőszak (3) zh (5) Címkefelhő

2009.04.24. 23:05 Pippi

KörbeszaKoltam, tiszta a levegő. (Bő'csésznapok)

Minden egy hétágranapsütéses délutánon kezdődött. Nagy sebbel-lobbal kiszabadultunk az utolsó óránkról, beleszimatoltunk a kampusz levegőjébe és eldöntöttük, hogy csatlakozunk a tömeghez. Páran helyet foglaltunk a KK teraszán, ami viszonylag újkeletű képződmény, s mint kiderült, egészen őszig vendéglátó egységként funkcionál majd. Azok meg ugyebár vonzzák a tesztoszterontitánokat -buli lesz. Visszatérve a hétfő délutánra: a jólbevált Olin-Nina-Ed-szeminárium, Anyjuk, Jay és én süttettük az orcánkat, limonádét, meg egyéb finomságokat szürcsölve. Mindennél jobban szeretem, mikor úgy érzem jól magam, hogy tulajdonképpen nem történik semmi, csak egyszerűen jó a társaság, kellemes az idő és a kezem ráfagy az üdítős pohárra. Jelentem, nekem most jött el a tavasz. Örültem Ninának, akit már rég láttam, s most végre tudtunk váltani egy-két szót. Örültem Ednek, aki baromira hiányzott, mert a suli-meló-nő kombó minden pasit az ideje helyes beosztására ösztönöz, énmeg nem erőltetem Rá magam... jó volt újra megölelni, meg oltogatni. Örültem Olinnak, aki csodálatos ruhában volt, s aki -bár jó imó módjára mindig kifejti, mennyire nincs még tavasz- minden nap olyan nőies, kecses, sugárzik és könnyeden adja a dívát. Örültem az odaszabadult Mókuskáimnak is, jó volt újra látni, hogy aktivizálódnak -bár Anyjukra eddig sem volt panasz... Hehe.
A hétfő este meglehetősen rohangálósra sikeredett, mert Lévivel felsőbb utasítást kaptunk bizonyos svéd otthonteremtő üzlet meglátogatására. Ott aztán barátságos összeget adtunk ki barátságtalan mennyiségű kacatért, amik a KK díszítéséhez kellettek. Igen, mert frankók vagyunk és ezt is bevállaltuk, yeah.

A hét minden napjának esti óráit ott töltöttem azon a bizonyos teraszon, trógerkodtam a többi bőcséssze', s visszasírom azt a sok mókát. De: ami késik, az nem most van, lesz még ilyen... tkp. a vizsgaidőszakig hátralévő hetek mind ilyenek lesznek... Hahhh! (Az a piszok nagy helyzet, hogy most nem volt kedvem minden mozzanatot megörökíteni, emlékszek mindenre, ami fontos, a Kedves Olvasót most nem terhelem. Múltkor úgyis megkaptam Bleedtől, milyen hosszú...ömm... az előző bejegyzésem...)

Pippi

2 komment

Címkék: budapest barátok buli suli éjszaka emberek


A bejegyzés trackback címe:

https://pippi.blog.hu/api/trackback/id/tr401084915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsebnyusz 2009.04.28. 10:32:56

Növessz már egy himbilimbit, akkor tízszer ennyire értékelni fogom a bókot. :D

Bleed · http://csakos.blogol.hu/ 2009.05.09. 09:52:49

Én biztos ráerőltetném magam...
süti beállítások módosítása