HTML

A Hitvány Papírkutya kalandjai a Vízzel

"Az őrület és a határán."

Napi okosság:

Címkék

alvás (3) barátok (32) betegség (5) bkv (9) blog (2) budapest (18) buli (14) család (7) desszert (3) egészségügy (1) egyiptomi (2) éjszaka (12) emberek (18) evészet (11) film (1) fogyás (1) fraktál (1) halottaknapja (1) hétvége (6) humor (11) internet (16) ismerősök (1) karácsony (5) kopt (2) kritika (11) munka (5) nyár (5) nyomorom (10) öröm (7) otthon (13) pályázat (2) suli (14) utazás (5) vevészet (2) vizsgaidőszak (3) zh (5) Címkefelhő

2009.03.28. 20:47 Pippi

Tavaty van, Ré kacsint felém

Eddig bírtam kommentálatlanul hagyni a Világot. Fél órám van (most van 20:00), hogy összehozzak valami mélyenszántó eszmefuttatást. Jön az Apokalipszis négy lovasa és jól elfenekeli és több ízben megbecsteleníti azokat a kislányokat, akik a fél kilenc utáni egy órában Thomas Edison legismertebb találmányát használni merészelik. Ez a Föld órája. Aki nem hiszi, guglizzon reája. Na, nem játszom a Flinstone családot, eddig is megvoltam rímek nélkül. Ott tartottam, hogy energiatakarékosság, meg tavasz, nyíló mellbimbók... A vadiúj háziorvosom kedd este piroslappal jutalmazta az egyhetes próbálkozásomat (ami a sétálást és az élet-élést takarja) és letessékelt a pályáról, mondván, hogy szalaghúzódás-baltérd-feküggyé'. Előre tudtam, hogy ez lesz, ha orvossal kommunikálok -megerősít abban, hogy a Barátaimra hallgatni kell. Kedd este Anyjuk hazakísért és bátorkodott elmosogatni helyettem -amiért először majdnem lecsesztem, aztán jobbnak láttam hálás szemekkel megköszönni tettét. Ágyba dugott (ilyen konzervatív típus...), majd magamra hagyott a párnák alkotta puha fészkemben. Szerdán arra ébredtem, hogy fáj a térdem, majd megpillantottam a porcicákat (Ed szerint a nagyobb bestiák a "poroszlánok...") és ijedtemben felporszívóztam, mostam, teregettem, madarat kergettem (pimasz szárnyaspatkány... kezdem utálni a galambokat...), végkimerültségemben pedig filmet néztem. Délután Eddel volt megbeszélt időpontom, de mivel othon lábatlankodtam, lábadoztam, lábat kezeltem, ezért házhoz jött a humorkülönítmény -ám kicsit cincált lelkiállapotban. Együtt sírunk -együtt nevetünk, ez a mottónk... Ebből a "sírás" rész már a legelején bekövetkezett, Ő a fentebb említett "jajnemár" életkedve miatt, én meg azon egyszerű okból kifolyólag, hogy reá talált feküdni a fentebb említett, meghúzódott szalagomra... Aztán az éjjeliszekrényem. Ennyi erővel buldózert is hívhattam volna beteglátogatóba. De legalább kevesebbet fogyaszt. Mármint Ed (nesze, Drágám, dícsérlek, csak módjával). Sajnos az a pár boldog óra is elröppent, arra ébredtem, hogy két óra múlva indul a vonatom. Összekapkodtam a legszükségesebb csokolá... szóval a csomagjaimat, majd "egyik lábam itt, a másik bot" /Anyjuktól tanultam/ elszaladtam a Délibe. Kávéval és újsággal múlattam az időt egy szimpatikus fülkében egy szimpatikus Hölggyel. Roppant előkelőnek éreztem magam -ez általában múló pillanat. Futóművem hogylétének teljes figyelmen kívül hagyásával kerestem a megfelelő pozíciót, mikor egy szimpatikus (valljuk be, dögös) kalauz közölte, hogy rossz helyen járok, ezt a kocsit célom (nem a világmegváltós, hanem az úticélom) elérése előtt lecsatolják. Na ekkor éreztem úgy magam, mint az erdélyi magyarok... Engem ne csatolgassanak. Büszkeségemet a kabinban hagyva, immáron a jólinformáltak fennhordott orrával masíroztam át a másik kocsiba. Ott aztán élveztem a napsütést és a jótékony magányt, ami "éneklésre" buzdított -rossz szokásom, hogy üres tömegközlekedési eszközökön úgy hallgatok zenét, hogy hangot adok ki. Idiotizmusomnak nem itt van a határa, van ennél tovább... Hazaértem, családi programok tömkelege várt rám, ami 70%-ban a házikoszt fogyasztását jelentette. Szeretettel gondolok ilyenkor a Barátaimra is, eszek helyettük. Tegnapi napom csúcspontja egy kétórás adrenalin-fröccs volt, melyet Dexter biztosított az új Vitarájukkal. Olyanok voltunk, mint a Hupikék Törpikék -na, nem a színünk, hanem hogy: "Hegyek között, völgyek között..." (amit annyiban tartok csak helytelen megfogalmazásnak, hogy a hegyek között ugye maga a völgy van, a völgyek között meg a hegy, sebaj, attól még mákostekercs). Csodálatos a táj. Élénkzöld mezők, éledező erdő, bambik, fácán -és mind menekül... Maradjunk annyiban, hogy Dexter vezetési stílusára egyszerre használható az "atttyaúúúúristen!" és a "hűváó" kifejezés. Közben komoly témákat nem érintettünk, ami a pillanatnyi idegállapotomat figyelembe véve bölcs dolog volt. Az autó hogylétéről legyen elég annyi, hogy egy visszafelé lejátszott autómosóreklámra hasonlított (még a tetején is káposzta méretű sárdarabok...), mert "jééé, nézd, ott egy pocsolya!!!". Megnéztük. Az ablakon. Jaj, de imádok az utasa lenni!!! Ohh és hívott Olin -ami hihetetlenül feldobott. Mármint az, hogy gondolt rám. Prinszesszül: luw, na! Másnap (ez van ma) kertépítés folyt itthon, melynek eredményét a rajongói klubom, a szektám tagjai és a nemrég alakult vallásom hívű képen, míg a aráti körömet képező hanyag társulat élőben tekintheti meg. A tavaszról még annyit, hogy nő a fű az udvaromon és égig fog érni "az a szép ződ gyep" -ami nekem nem fog hiányozni, mert lesz! (Aki ezt nem érti, nézze meg az Égig érő fű című magyar filmklasszikust!). Amikről lemaradtam: csütörtökön giccs party volt, cowboyos-beöltözős; meg erről a Föld órájáról is (jaj, nem vagyok elég zöld...). A buli nagyon tetszett volna -ebben biztos vagyok, meg már nagyon szívesen buliznék egy jót Olinnal is...

Ez úton is szeretnék köszönetet mondani mindenkinek, aki a térdkalácsom és az azt körülvevő csinos szalagok felől érdeklődött, igazán jól esett minden "hogyvanalábad?" és "jobbanvagymár?"!!!

Pippi

1 komment

Címkék: barátok hétvége utazás betegség emberek otthon nyomorom


A bejegyzés trackback címe:

https://pippi.blog.hu/api/trackback/id/tr741031954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bleed · http://csakos.blogol.hu/ 2009.04.04. 15:39:42

És van olyan hülye aki ezt végigolvassa...
süti beállítások módosítása