HTML

A Hitvány Papírkutya kalandjai a Vízzel

"Az őrület és a határán."

Napi okosság:

Címkék

alvás (3) barátok (32) betegség (5) bkv (9) blog (2) budapest (18) buli (14) család (7) desszert (3) egészségügy (1) egyiptomi (2) éjszaka (12) emberek (18) evészet (11) film (1) fogyás (1) fraktál (1) halottaknapja (1) hétvége (6) humor (11) internet (16) ismerősök (1) karácsony (5) kopt (2) kritika (11) munka (5) nyár (5) nyomorom (10) öröm (7) otthon (13) pályázat (2) suli (14) utazás (5) vevészet (2) vizsgaidőszak (3) zh (5) Címkefelhő

2009.02.15. 16:44 Pippi

Vidám vasárnap

- de tényleg. Most például magányos borozásba kezdtem, kizárólag a hemoglobin-szintem növelése miatt. Nem, nem átlátszó. Csak hogy alátámasszam törekvéseim valós létét: céklát is vettem, pedig abban nincs alkohol. A hétvégémről hosszasan nyilatkoznék, de nincs kapacitásom annyit pötyögni, márpedig ha én egyszer elkezdeném, abból áradozás lenne. Tartalom: ismét előfordultam Dabason, Ed közelebbi rokonságának jelentős százalékát megismertem (jelentem, el vagyok ragadtatva...hihi), megint istenien éreztem magam és kicsit lehangoló volt hazafelé állni a buszon, majd megérkezni az üres lakásba -egy ilyen melegszívű Család nyüzsgése után. Jónekem. No, este meg majd érkezik drágalátos Lakótársnőm, akivel egyrészt kellemes női csacsogást tervezek, másrészt pedig erőltetett tempójú kopt-tanulást... Kérdem én, minek fordítsuk le koptról magyarra a János evangéliumát, ha már több ízben megelent magyarul (lásd, Biblia, ugye....)??? Na, asszem ez az, amire a Szülők azt szokták mondani a gyerekeknek: "Te ezt még nem értheted..." -és most igazuk is lenne. Tehát nekiveselkedek az érthetetlennek, szembeszállok a beláthatatlan következményekkel és irány János. Majd még lehet, hogy elkap az inger és beszámolok valami heveny lélekgyulladásomról...

Pippi

Szólj hozzá!

Címkék: barátok hétvége kopt


A bejegyzés trackback címe:

https://pippi.blog.hu/api/trackback/id/tr46944688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása