HTML

A Hitvány Papírkutya kalandjai a Vízzel

"Az őrület és a határán."

Napi okosság:

Címkék

alvás (3) barátok (32) betegség (5) bkv (9) blog (2) budapest (18) buli (14) család (7) desszert (3) egészségügy (1) egyiptomi (2) éjszaka (12) emberek (18) evészet (11) film (1) fogyás (1) fraktál (1) halottaknapja (1) hétvége (6) humor (11) internet (16) ismerősök (1) karácsony (5) kopt (2) kritika (11) munka (5) nyár (5) nyomorom (10) öröm (7) otthon (13) pályázat (2) suli (14) utazás (5) vevészet (2) vizsgaidőszak (3) zh (5) Címkefelhő

2008.09.23. 17:01 Pippi

Háttal előre

Tulajdonképpen egyetemista létem megkezdésével egy időben indult a blogom is. Hm. Megint egy nagy mérföldkő az életemben, amit nem bánok, mert szeretem a drámaian sorsfordító eseményeket. De mondjuk az sem baj, ha mindenki ép és egészséges. Elég, ha a drámaiságot pl. költözéssel, valamiféle eredménnyel, sikerélménnyel le lehet tudni. Nekem mondjuk már a prószasütés (=tócsni, lapcsánka, matutka, cicege, gánica, göre, stb.) is épp elég teátrális esemény, sok hisztivel, mérgelődéssel és puforgással fűszerezve. Namármost tegnap este megejtettem egy ilyen okosságot, ami másnap (gyengébbek kedvéért: ma) folytatódott, reggel fél héttől nyolcig, csak hogy odaérjek, mielőtt Boszinak órája lesz. Mert Kiskegye nem tudta, mi fán terem a jó göcseji prósza. Mentem is, vittem is, nem is lett rossz... Dehát Egyesek pocakja nem bírja a kefírt és szégyenben maradtam: nem fogyott el egy féltenyérnyi darabka. Persze később Edward Barátom jószívűen pótolta a lemaradást és hakellhanem benyomott vagy 3-4 darabot, de nem számoltam, lényeg, hogy megvolt a szakács öröme: nem ugyanannyit vitt haza, mint amennyit elvitt. Az igazat megvallva én reggel hánytam. Sanszos, hogy ettől a jó kis házicsemegétől. Áldom azt a tyúk eszem, hogy olajos kaja után egyből aludni mentem... Nembaj, majd legközelebb meggondolom. Meg mondjuk maradok az instant spagettinél. Holnap meg ha nagyon szépen kéri valaki, elmegyek a diákigazolványomért. Mert jött egy mail, hogy elkészült. Nagyon megörültem neki... Aztán megnéztem a címzettek listáját, s mikor kiderült, hogy ugyanezen levélnek még vagy 200 ember örül... úgy döntöttem, megvároma szélcsendet, nehogy az a kétszáz nyavajás elémpofátlankodjon. Holnapmeg nem leszek lusta, fogom a lábam és elmegyek rajta...

Pippi

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pippi.blog.hu/api/trackback/id/tr13677838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edward Dömperke 2008.09.24. 22:48:40

Hát igen...az a prósza az jól sikerült! A gyenge gyomrúaknak meg üzenem, növesszenek ők is teflongyomrot, megéri!(Főleg ha tisztelt Piroska ilyen fajanszosan sütöget!:D)
Emellett remélem nem utoljára kóstoltam a főztöd;)
süti beállítások módosítása