HTML

A Hitvány Papírkutya kalandjai a Vízzel

"Az őrület és a határán."

Napi okosság:

Címkék

alvás (3) barátok (32) betegség (5) bkv (9) blog (2) budapest (18) buli (14) család (7) desszert (3) egészségügy (1) egyiptomi (2) éjszaka (12) emberek (18) evészet (11) film (1) fogyás (1) fraktál (1) halottaknapja (1) hétvége (6) humor (11) internet (16) ismerősök (1) karácsony (5) kopt (2) kritika (11) munka (5) nyár (5) nyomorom (10) öröm (7) otthon (13) pályázat (2) suli (14) utazás (5) vevészet (2) vizsgaidőszak (3) zh (5) Címkefelhő

2008.08.30. 22:01 Pippi

Futólag mi?

Némelyek szerint szörnyűséges ember lehetek, de ez nem igaz. Gyermeki szívem van - egy befőttesüvegben az íróasztalomon. /Stephen King/

Ha sokáig nézel a mélységbe,
a mélység is beléd néz. /Nietzsche/

Még mindig a legműveltebbek kiváltsága annak ismerete például, hogy az embernek idegrendszere van (nem pedig "lelke"). /Nietzsche/

Ezzel nyitnám második bejegyzésem. Persze, hogy ilyen sablonos idézetes honlapról szedtem mindhármat. Node ha egyszer tetszenek... Hm... most megjött a kedvem az íráshoz. Szörnyen hangos a billentyűzetem, ami nagyon üdítő számomra. Talán mert kedvelem a hangos írógépeket is.

Valamily módon kényszert éreztem, hogy regisztráljak itt... Végtére is nemcsak magamnak adózok, hanem annak a sok Embernek, akikkel eddigi rövid életem során összehoztam magam (A Sors dolgot egyelőre hagyjuk), vagy akik esetleg önszántukból elviseltek. Minden lény a környezete által meghatározott. Ezt nemtudom, ki mondta, de jól tette. Volt szerencsém nézetekhez, eszmékhez, velem egyidős leányok és fiúk beszéltek hozzám. Beszéltek, hallgattam, olvastam, írtak, s a válaszokat sem hagyták szó nélkül, hallgattam, olvastam. Elégedett vagyok az eddigi életemmel, meg persze a környezetemmel is. Hát a változásokba meg igyekszem nagy hanggal beleszólni... Személyes adataimról és külső jellemzőimről minek.

Inkább arról az általam hőn szeretett rétegről nyilatkoznék, akik mint környezet szerepelnek a fentiekben. Folyt köv.

Pippi

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pippi.blog.hu/api/trackback/id/tr1641652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása