HTML

A Hitvány Papírkutya kalandjai a Vízzel

"Az őrület és a határán."

Napi okosság:

Címkék

alvás (3) barátok (32) betegség (5) bkv (9) blog (2) budapest (18) buli (14) család (7) desszert (3) egészségügy (1) egyiptomi (2) éjszaka (12) emberek (18) evészet (11) film (1) fogyás (1) fraktál (1) halottaknapja (1) hétvége (6) humor (11) internet (16) ismerősök (1) karácsony (5) kopt (2) kritika (11) munka (5) nyár (5) nyomorom (10) öröm (7) otthon (13) pályázat (2) suli (14) utazás (5) vevészet (2) vizsgaidőszak (3) zh (5) Címkefelhő

2008.10.10. 20:38 Pippi

A tök jó.

Egyrészt, mert illatos, másrészt mert édes. És nem is akármilyen! Sütőtök! Épp a sütőben serceg, tehát reményeim szerint meg fogjuk enni. De kezdjük az elején. Nema  sütőtökevészetet, csak a napomat, mert nekem is ott kellett kezdenem reggel, egészen pontosan reggel 8 órakor. Majdnem kerek két óra múltán pedig már a suli bejáratánál találkoztam Olinnal, ekkor kezdődött a meglepetések sorozata. Előszöris csoda, hogy összefutottunk, mert elvileg órája volt még ekkor (korábban elkéretőzött, hogy adminisztratív ügyeket intézzen, ami -valljuk be- kis hazánkban többnyire sok nyafizással, hosszú sorbanállással és egyébként is emberfeletti kínokkal jár, a különböző szellemileg visszamaradott kollegina közbenjárása végett....). Leültünk egy hideg és kényelmetlen padra, mert a bölcsész nem válaogatós. Trécseltünk a fentebb említett ügyintézésről, ami -mint kiderült- hétfőig sikertelen is marad, majd hirtelen elővette. Meglepett, mert nem voltam felkészülve rá, hogy a kampuszon, fényes nappal ilyen nagy öröm ér majd. Pedig de. Igaz, hogy fekete-fehér volt, de megint hangsúlyoznám: a bölcsész nem válogatós. Tehát a kezembe vettem és jól megnéztem a címlapot, melyen különféle haszontalan információ mellett (mint pl. a kiadvány címe, meg hogy XXXVII./5. szám) megláttam egy nagy fehér feliratot, ami az -egy korábbi bejegyzésemben már igen dicsőített- Egyetemi Napok beszámolójára utalt. Olin ekkor segített a magamhoztérésben és fellapozta, és ottvolt az a kép!!! Ottvolt a negyedik oldal legalján, balról a második... De tökmindegy a helye, mert végülis -az internetnek hála- megszereztem digitális formában is! Háh! A lavina elindításáért köszönet tehát Olinnak. Az örömködés után ismét mosoly kerülgette a búrámat, mert miután telekommunikatív módon egyeztettünk Eddel, nyomban ott termett a sorompónál (igen, már megint a sorompó, én már csak ilyen korlátolt vagyok...). Ekkor már hárman voltunk, ez azért fontos, hogy a bölcsész olvasóim (merthogy vannak ilyenek) is átlássák a helyzet komolyságát. Tehát a három ember a hat lábán (fejenként kettő...) elindult a hármas metró vonalán, persze nem gyalog, mert nem vagyunk mi rendbontók, meg amúgysem bírnánk a nagy-feszültséget odalenn. Útközben Ed cselezett, mert mikor már magabiztosan álltunk volna a peronon, akkor hopp, visszaugrottunk ugyanabba a szerelvényre, amelyet másodpercekkel előtte oly határozottan elhagytunk. Mindezt nem kizárólag Olin szórakoztatására, hanem azért is, mert Ednek találkoznia kellett az otthoni felsőbbvezetéssel (tulajdonképpen: Szülők). Hát amire meg nem voltam felkészülve (-mert bizony akad ilyen eset az életben, de ilyenkor nem kapom elő a sminkkészletet és nem igazgatom a miniszoknáym -talán mert nincs is miniszoknyám. Mindegy.), Ed erősen-ajánlott-program jelleggel bemutatott legközelebbi rokonainak. Ezek után két eset lehetséges, az egyik, meg ami jobb. A jobbik eset, hogy szimpatikus voltam, ekkor sanszos, hogy nem lesz voodoo babám a Sz. Családnál... Miután ezt a megtiszteltetést is túléltem (megjegyzem, jelen esetben nagyon kedves és barátságos Szülőkkel volt dolgom), visszacsoszogtam a metróba és suhant velem a kék villám egészen a Kálvinig, ahonnan egy köpésre van a suli, csak nagyot kell köpni. Nekem nem szokásom, úgyhogy odagyalogoltam. Ésakkoraztán óra, ami alatt kajáltam, meg értetlenkedtem, majd elkísértem egy Leányzót diákigazolvány-ügyintézni. Közben összefutottunk Bleed-del, ami olyan örömteli esemény, mint mikor az ember a menza-tejberizsben mazsolát talál. Aztán a nagy agyfagyasztás, hogy nagyon siet, ergo nem áll meg beszélgetni: ez meg mint amikor a menzatejberizs mazsolájáról kiderül, hogy nem is mazsola... Délután kaja és pihenés -se több, se kevesebb.

Pippi

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pippi.blog.hu/api/trackback/id/tr9707592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bleedingme · http://csakos.blogol.hu 2008.10.11. 16:46:24

És Te vagy az, aki külön figyelmet fordít a címre..

zsebnyusz 2008.10.11. 18:24:05

Felfűtöttük mi azt a padot Drága. Nagy mázli hogy összefutottunk, jó "menet" volt! :D
süti beállítások módosítása